• En

Pays spouští bezkontaktní identifikaci zákazníka pro prodejce jídla

redakce - Březen 2020

Platební brána Pays urychlila spuštění své technologické novinky, která nyní zajímá stále více firem. Zájem mají hlavně bistra, restaurace a obecně firmy, které se zabývají výrobou, výdejem a rozvozem hotových jídel.

 

Bezkontaktní identifikace zákazníka je v současné době aktuální a pomáhá zjednodušit předávky objednaných jídel bez nutnosti placení na místě a komunikace vydávajícího personálu a zákazníka.

 

Služba platební brány Pays umožňuje jednoduše ověřit zákazníka, který před tím provedl nákup a platbu kartou přes internet. Kurýr nebo vydávající tak okamžitě a rychle ověří, že vydává objednávku tomu správnému člověku.

 

Princip ověření je velmi jednoduchý a nevyžaduje žádné speciální zařízení. K ověření stačí vydávajícímu pouze mobilní telefon pro načtení QR kódu, kterým se prokáže příchozí zákazník. Ve zjednodušené variantě a pro zrychlení předání objednávky, může vydávající ověřit potvrzení na mobilu zákazníka jen vizuálně pohledem na displej.

 

Popis fungování služby najdete na stránkách platební brány Pays.

 

Služba „Bezkontaktní identifikace zákazníka“ je poskytována na vyžádání zdarma všem uživatelům platební brány Pays a prioritně je aktivována prodejcům hotových jídel.